Wednesday, September 9, 2009

Update DiaryMira...

Mana aku nk mula dulu neh..

Start dengan 7 September 2009...

aku kena catat dlm diary aku coz ari ni for da 1st time my darling dear pegi umah melawat my family kat perlis..
Memang aku terkejut giler coz dd xde ckp pape pn nk pegi umah aku..
so aku pn xde ckp pape la kat mama..hehe tp xde pape pn, bukan dtg merisik pn..hihihi.. dd ckp dah alang2 dia pegi sana ajak adik2 dia buka pose sama, so terus la singgah umah bakal mama mertua dia.. ;)
Mula2 aku geram jugak la coz nape xbagi tau aku, tp bila pk2 blk aku rs bangga jugak ngan dia..xsangka dd boleh pegi tanpa aku..nampak dia leh terima family aku cm aku jugak terima family dia.. Masa dd dtg umah tu mama n baby je ada kt umah..lawak tul la dd ni..diaorg borak2 pastu mama ajak dia buka pose kt umah..tp dd ckp xleh coz dia dh reserved nk makan kt putra palace wif adik2 dia.. dh petang skit dd pn blk n dia pegi check in hotel..aku ingat abis kt situ je la..rupanya x..
malamnya, my sis msg tanya no fon darling dear coz dia ckp abah nk col dd ajak sahur kt umah..WHAT?? jelesnya aku..aku xblk lg umah time pose ni, tp dd dh smpai dulu umah aku, jumpa mama, jumpa abah n yg paling aku jeles dia dh leh hug n kiss ara & ira..huhhhh jelesss!!! xpe kejap je lg nk blk raya k mira..hehehe
Esknya kul 4.45 am dd da smpai dpn pintu umah..diaorg pn sahur la ramai2 kat sna..aku plak sahur la sorg2 kat sini =(
Tu je lah kot aku nk simpan dlm diary aku ni..nati bila dh da damia nak suh dia bc smua citer2 ni.. To my darling dear, tq so much syg coz sudi pegi umah mummy walaupn mummy xde..mummy terkejut tp mummy happy =) sbb smua org ckp nampak daddy dh mmg siyes n ikhlas ngan mummy..me too syg.. I luv so Much!!!!



0 comments: