Tuesday, September 1, 2009

Update diarymira..

Lama la pulak rasa x update diarymira ni..



ni smua gara2 aku sgt la bz n yg paling btolnya coz broadband telah kembali ke daddy damia..huk huk
cam biasa la bila dd dh ada kt darat ni, dia la yg akan guna..dh mmg yg dia punya pn..hihi org bagi time pegi kapal pn dh kira baik la cik mira oii.. =) xkisah la, yg pnting kalau aku free, kt ofis still leh update jap diary aku ni..
rasa cm byk gila benda nk update..tp xtau nk mula yg mana dulu..
so aku mulakan dulu ngan entri:


-Memory Chenta Mira-

27/8/2009,

ari ni dd sampai mesia..cm biasa aku tunggu dd kt klia..
Alhamdulillah, chenta hati aku slamat ada depan mata aku lepas hampir 1 jam jugak la aku tggu..
org mmg ramai giler so, aku xmo bersesak coz takut ngan H1N1 skang ni..time tu aku lupa lak nk bwak mask.
aku tggu je kt dalam keta n bila dd dh nk kuar br aku pegi tggu dia..hihihi =)

spt yg kitaorg plan, dd check in hotel n mandi2 lu..aku tggu dia dlm keta..
nasib baik org laki ni bsiap kejap je..
so xsmpat la aku rs bosan nunggu dia =)

pastu terus pegi tempat yg nk buka pose..
dd still lg xnk bg tau kt ne walaupn aku dh cm cuak je tgk jln dia..

ntah jln mana yg dia bwak aku pn xtau..
mula2 cm msuk pekan lama pstu cm nk masuk utan..
biar btol daddy damia ni..

bila aku tanya dia ckp nk pegi kt gunung..

gila hape ujan2 lak tu nk pegi bukak pose kt gunung..

dd siap ckp lg "jgn isau la, xdenya daddy nak kidnap mummy"

(hihihi dalam hati aku ckp, klau dia yg nk kidnap aku, aku xtakut pn..hahahaha)

jalan punya jln smpai telinga aku rs bengang baru aku sedar kitaorg dh ada kt tmpat yg mmg tinggi..

kira ats bukit la..

pastu teka teki aku pn terjawab la bila aku tgk tmpt tu..

tergamam kejap pn ada.. Fuhh mmg lawa giler tmpat tu..

Menara Tinjau Jalan Ampang Selangor..
rupanya dd nk bwak aku buka pose kt cni..
tempat dia siyes mmg lawa giler..
aku teruja la kejap..smpai xtau nk ckp cmne..
mmg romantic sgt tmpat tu..
tp syg coz ari tu ujan..biasa la ats bukit msti la kabus tebal kn..
dd ckp tggu mlm kang br nmpak view kl..
gambo2 smua aku upload kt bawah jap g la coz ada kesilapan teknikal..xjd2 lg dr td aku cuba..
pape pn thanks syg coz bwak pegi tmpat tu..
mummy suka sgt2..1st time pegi mmg jatuh cinta gila ngan tempat dia..hehehe
next time kita dtg lg k =)

0 comments: