Wednesday, September 9, 2009

Update DiaryMira 8 September 2009

Hari ni dd bertolak dari perlis terus singgah KL..
plan mulanya dia dari perlis terus blk tgganu..
tp dd ckp jam rs jauh sgt nk drive sorg2..
so dia ckp better singgah putrajaya lu..
leh buka pose ngan aku..hihihi
da ptg jugak dd smpai sini, check in hotel kt bangi, mandi n siap smua la..
da janji nati aku blk keja, siap2 then aku ambik dia kat sana n terus pegi Village View Reko..cntik tmpat dia..lg cntik dari Village view yg aku slalu pegi tu..
nasib baik meja dh reserved siap2 coz org ramai giler time tu..ye lah dh nama pn time bukak pose kn..aku tgk dd mamam cm best giler..tp aku cm biasa je..may b coz aku xlapa kn..aku bukan leh pose pn..hihihi
Dd plan nk beli baju raya dia, so aku temankan je la coz brg2 raya aku smua dh lengkap..mak aii dh ada 4 paper bag kt umah tu ready nk masuk kete jer.. =) xpe la, bkn slalu kn nk raya..alasan jer tuh!!! Lepas dd da beli baju dia kt ampang then dd ckp nk pegi downtown pulak dh..aku ni tmpat cmtu kureng skit coz aku tau msti sesak2 punya..xsyukerrr..tp sbb dd nk pegi, lg pn kalau sesak pn dd kn ada, so aku ikutkan je la..last2 hampeh..aku jugak yg beli brooch..dd xde beli pape pn..org ramai sgt, nk jln pn xbest..keta jgn ckp la..mmg jam giler time nk blk tu..xpe sabtu ni aku pegi tgganu so teman dd shopping kt sana je lah..
pastu kitaorg terus blk putrajaya..dd nk sahur siap2 ngan aku..so kitaorg pn sahur la kt bai.. =) dd suka sgt bai dia.. then dd anta blk umah terus ZZZZzzzzzz..


0 comments: