Wednesday, October 14, 2009

Take Care syg..I will always be there for you..

Fuh...Fuh...Fuh...lama gila rs aku xupdate diarymira ni..
berhabuk giler dh..ntah la kadang2 rs rajin, n kadang2 lak rs malas..
so time malas tu aku just jenguk n godek2 diary org je..hihihi =)

but lps ni rsnya dh rajin kot coz salah satu sbbnya ialah broadband telah kembali ke tgn cik mira sepenuhnya..hehehe

tp yg xbestnya bila broadband dah kembali kepada cik mira beerti chenta hati cik mira dh naik kapal smula..huk..huk.. =(

yeah..i miss him!!! i miss him!!!
biar dh brapa kali pn dd naik kapal tp aku still rs benda yg sama jugak bila mula2 syg pegi..rs down sgt..rs lonely..rs nk demam n sume la..tmbah2 lg aku 1st day period lah pulak..adoyaii..lg la emosi gedik ni menjadi2..Be strong mira!!!

dd pegi tu kn utk masa dpn..dd pegi cr rezeki, cr duit..kan kata nk kawin..hehehe
Lg pn syg pegi kejap je.. no more sedih2 part lg..xsuke!! tenyum blk cpt..


*___________________________________*

orait dh besor giler syum tu..
InsyaAllah smuanya akan ok..
mummy always doakan daddy ok kat sana n moga Allah sentiasa melindungi setiap langkah chenta hati mummy ni..

kali ni dd project kt Australia..so fly 6jam cmtu dh smpai da..xjauh sgt la..
hope smua ok..dd pn da col slamat smpai sana..tp still kt hotel lg coz ada meeting lu..may b esk br dd n crew2 lain naik kapal..

hati ni lg rs riang ria bila dpt msg dd td..

"Daddy da beli pelekat peti, bj sama utk mummy, daddy, k.jan n abg shah"

hehehe suke sgt..pelekat peti tu mmg hobi kami..setiap negara yg dd pegi msti dia beli magnet peti tu..aku lak beli yg dlm malaysia yg agak2 cun n unik gitu..hehe
thanks syg..ni bt lg xsabar2 tggu dd blk..msti k.jan n abag shah suke giler.. =)

esk dd da naik kapal, dh xde msg2 lg..
so aku tggu dd col guna satelite fon je la..
msti xleh berenggang ngan fon dh lps ni..hehe
bila dd naik kapal msti jd cmni gini..

dd da ckp dia turun kapal 14 November 2009..utk january thn dpn lak dd turun 16 January 2010..so maknanya syg akan ada masa bufday aku nati n dd jugak confirm leh dtg masa wedding k.jan nati..yahoooo!!! semangat nk bt bj sama ni..

ok la ckup la dulu update diary aku kali ni..pnjang giler pulak rs..hehehe

do take care syg!! i luv u so much..

0 comments: